2008. június 24., kedd

Nem mind kolbász ami fénylik!

Egy újabb hibridet találtam az örebroi Maxi áruház polcán. A képről nekünk legalábbis világos volt, hogy ez egy újabb, a svédek által gyártott, magyarnak mondott termék. Rajta van alul a Svenskt kött (svéd hús) márkajelzés.
A svéd szöveg  szerint ez itt egy zamatos kolbász  paprika és enyhe fokhagyma ízzel.


Mivel mi egy vállakozó szellemű család vagyunk, bedobtuk a kosárba.

Otthon  Szabolcs hősiesen legyűrt egyet megsütve, de látva az arcát én meg sem próbáltam. A másik két darabot bepróbáltuk a macskáknál, de nekik sem kellett.  Még jó, hogy a szövegben nem írják, hogy  magyar. A képről meg vagy rájön egy svéd, vagy  nem, de nekünk talán jobb ha nem!
Még szerencse, hogy lehet ezért eredeti Gyulai és Csabai kolbászt is kapni.

4 megjegyzés:

  1. Nálunk Pick szalámi is lehet kapni!

    VálaszTörlés
  2. Persze itt is, talán csak azért hagytam ki a felsorolásból, mert szinte az egész világon ismert

    VálaszTörlés
  3. Hol lehet magyar húsárut venni? Én eddig csak mézet találtam magyarban.

    VálaszTörlés
  4. Megerősítem Zoli észleléseit, méz tényleg van, szinte minden nagyobb boltban találtam. Az van ráírva, hogy "Akacia". Nagyon praktikus, folyásmentesített műanyag kis dobozban.

    VálaszTörlés