2010. május 19., szerda

Gyakorlat vészhelyzetre

Ma érdekes dologba botlottam (majdnem szó szerint) itt a kórházban. Indultam volna felfelé a lépcsőn, de elakadtam, ugyanis  két "egyszálbélű" nővérke egy matracon egy beteget vonszolt lefelé a lépcsön, miközben 3 másik nézte. Igen meglepődtem, hiszen van betegszállításra alkalmas lift is a közelben. Meg is kérdeztem; tán nem műxik a lift (itt Hiss-nek hívják. Csakazért is van rá svéd szavuk. Igaz, mi is használjuk a felvonót is).
Megnyugtattak, hogy csak gyakorlatoznak arra esetre, ha ki kellene űríteni gyorsan az osztályt  és nem lehetne használni a liftet. Pontos instrukciókat kaptak, hogy emeljék meg, hogy lehetőleg ne sérüljön a gerincük, hogy forduljanak be egy szűk lépcsőfordulóban stb.
Akkor néztem meg jobban a matracot, ami nem egy szokvány szivacs-matrac volt, hanem valami sokkal stabillabb, betegszállításra is alkalmas valami, jól kézre álló fogókkal.
Mikor leértek a beteggel, aki egy nővérke volt jól álcázva, helycserés támadás és ugyanez felfelé.
Ez is egy olyan dolog, amit otthon is be lehetne vezetni.
Ajánlom figyelmébe az illetékeseknek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése