2008. december 8., hétfő

Lehet hogy mégiscsak szőke vagyok és nő?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez a reklámfilm megy unásig mostanában a TV-ben. Próbálkozás arra, hogy a használt elemeket ne a kukába dobják, hanem a legközelebbi  veszélyeshulladék gyüjtőbe  vigyék.
Tulajdonképpen elég jó, nem az a cipőt a cipőboltból tipusú reklám.
Ellátogattam a megjelölt weboldalra is, és elégedetten konstatáltam, hogy milyen praktikus. Az üres mezőbe ha beírja az emberfia a lakóhelyét akkor megjelenik egy kis térkép ami megmutatja hol vannak a legközelebbi gyűjtőhelyek.
Nosza ki is próbáltam gyorsan, beírtam Karlskogát. Láss csodát müxik.
Na, gondoltam én (itt jön a szőkés beütés) megfektetem a rendszert avval, hogy beírom Szegedet. Hát nem bejött az is! Igaz csak a térkép és a szöveg, hogy nincs info.
Azt hittem idáig, hogy az átlag korombeli nőnél töbet használom és jobban ismerem az internet, annak minden vívmányával (még az RSS-t is használom) mégis meglepődtem hogy bejött a Szeged térkép. Pedig nyilvánvaló lehetett volna, hogy a Google map-et használja a rendszer.

Amúgy pedig jó borzongást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése