2008. február 1., péntek

Szavazzuk ki!

Ma csak röviden, nehéz napom volt és éppen ügyeletes is vagyok.

Itt sincs béke az orvosok és a betegek  között. Van  egy  weboldal (www.doktorsguiden.se), amin megtalálható az összes orvos aki Svédországban dolgozik és a betegek különböző szempontok szerint pontozhatják őket. (csak ötlet, ezen az oldalon össze is lehetne számolni a magyar orvosokat.) A pontokból pedig toplista készül.  Nagy a felháborodás mindkét részről. Az orvosok tiltakoznak, a betegek pedig a tiltakozás miatt vannak felháborodva . A szakszervezet is  szeretné  levetetni a netről az oldalt  személyiségi jogokra hivatkozva.(ismerős a téma?) Az biztos, hogy ha valaki valakivel elégedetlen volt, akkor kontroll nélkül többször is pontozhatja és fordítva. Semmi esetre sem fog  objektiv kép kilakulni. Egy cikkben  egy hozzászóló svéd orvos  szerint, csak az lesz a jó orvos, aki könnyen felírja a  narkotikákat és hosszan kiír TP-re. Van benne valami! Míndkét ügyben nagyon nagy a nyomás az orvosokon.

Éppen ma hallgattam egy dörgedelmet egy betegtől, hogy mit képzelek én, hogy az utoljára postán  kapott  TP-es papir csak egy hónapról szólt.(nyár eleje  óta van tp-en , gyógyszert nem hajlandó szedni, és fáradt ahhoz, hogy bejöjjön vizsgálatra.) Azonnal új orvost akar. Én voltam a 2. akit elhasznált. Sok szerencsét a következőnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése