2008. február 26., kedd

Bra att veta ! (jó tudni!) - ha az aksi lemerül

Ma nem terveztem írni, de csak rászánom magam, mert elfelejtem. Nem psychiátria, csak hasznos információ. Szombaton megérkezvén Stockholm-Skavsta repterére, konstatáltuk a tényt, hogy az autónk, amit a parkolóházban hagytunk, nem indul. Nem akarom egyik gyerekre sem ráfogni, de szeretnek játszani a beltéri világítással, az biztos.  3 fáradt gyerek, egy rakás börönd, este 10 nem is folytatom.  Nem volt más hátra, visszamentem a reptér épületében (chek-in pulttal szemben) találhato service centerbe. Elmakogtam a probléma mibenlétét  (a párom persze engem küldött a szőke hajammal) és nemigen reménykedtem semmiben. A hölgy édesen rám mosolygott, elém tolt egy papirt, hogy töltsem ki, elkérte a jogsimat, majd ennek fejében a kezembe nyomott egy gyorstöltőt. Mindez 50 Kr-ba kerül. Állítolag aznap este én voltam a 3. aki elkérte. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése