2008. április 13., vasárnap

Vidéken - ute på landet

Délutánonként kisütött a nap így pénteken munka után kocsiba ültünk (a hosszabb kerékpározást még nem vállaltuk)  és  gurultunk egy  órát a környéken fotozgatva a környékbeli tanyákat. Tettük ezt főleg a lovaséletre kihegyezve, ahogy Adriennek, ígértem.

Jön a többi kép is tudod- katt!

Zene nélkül sem  hagylak benneteket. Kapcsolodva a vidék témájához, következik egy közeli kis falu énekkara a tegnapi stockholmi kórusok versenyéről:

 

 

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.376314

 

2 megjegyzés:

  1. Helo Attila, mar gondolkodtam en is rajta, hogy feliratozni kellene a kepeket. Nem tudom tkp. mi volt az az emlekmu, de mar több ilyet lattam az ut szelen.Legközelebb jobban szemugyre veszem.
    Agi ha olvasod, te lehet, hogy tudod mi ez. Majd meg fotozok ilyet, ha latok.

    VálaszTörlés
  2. Látom, közben feltetted Ildi a friss képeket is. Nagyon szépen köszönöm! Úgy látom, volt részetek egy kis "lósimizésben" is. :) Gondolom, ezek a helyek odakinn amolyan tanyák, nem a külvároshoz tartoznak. Nem tudom, hogy jól látom-e, hogy Svédországban nagy divat kinn élni, lakott területen kívül. Bár ott úgy látom, a "tanya" szónak egészen más fogalma lehet, mint itthon, Magyarországon...
    Nézegetem közben az eladó házakat is. Természetesen az egy nagyon távoli dolog, de érdekes keresgélni, egészen jól rájöttem a dolgokra, s néha a hangos szótárat is nézegetem, már sikerült a kiejtés egy részére ráéreznem, meg egy-két szót elsajátítanom csak úgy szórakozásból. Szóval nézegetem a házakat, melyik jöhetne szóba. Mi az, ami tetszik kívül-belül, reális az ára, s elég nagy a telek területe a lótartáshoz is. Persze ez most valóban csak érdeklődés, teljesen bizonytalan a kimenetelünk is, s onnan még hol van bármi ilyesmi... De ráérősebb időmben jól elszórakozok vele.

    VálaszTörlés