2009. július 14., kedd

Wizzairtől a HA-1272-ig

Amint azt a finnországi túra előzményeit bemutató postbol már kiderült, én vagyok a naivitás nem túl adonoszi szobra. Most beszámolnék az itthon ismert átverős műsor saját kiadásáról. Vasárnap hajnalban megérkeztem (M)agyarországba, hogy Ildikót váltsam idehaza a gyerekvigyázás rögös útján. Ennek megfelelően a vasárnapi nap szolid szellemi tevékenységgel telt, gondosan ügyelve, hogy ne tegyek tönkre semmit és minél többet próbáltam megjegyezni abból, hogy melyik gyerek, mikor és hova megy. Ma reggel időben felkeltem, gyerkőcök által megrendelt kaja és ital mennyiséget előállítottam és próbáltuk rávenni őket a mihamarabbi ébredésre. Ezzel párhuzamosan megérkezett Gábor fiunk haverja, mert őt és Gábort a lovastábor felé menet a reptéren kell kiraknom mert valami munkalehetőségről érkezett hír. Ahogy telt az idő elkezdtem sürgetni az embereket, hogy induljunk mert elkésünk...kicsit később sikerült is elindulni, majd 10 perc múlva leparkoltam a reptér előtt, hogy a nagyok kitudjanak szállni én meg vihessem Alexandrat a táborba. 


Ekkor a kezembe nyomnak egy nyugtát amin egy utazási irodának átadott összeg szerepelt...előszőr nem értettem, hogy mi történt és ennek hangot is adtam, gyanútlanul. Ekkor derült ki, hogy a család meglátott egy hirdetést amiben a repülésre kíváncsiak kipróbálhatják a repülés vezetés leírhatatlan élményét (próbáltam szavakba önteni, de képtelenség, közhelyekre, vulgáris kifejezéskre meg ne pazaroljuk a bitet) és leszervezték nekem ezt a meglepetést (post-szülinapi ajándék). A gyerkőcök még álmukban is ezen mulatnak valószínűleg mert annyire meglepődtem a dolgon.


Pechetekre, azt gondoltam, hogy nektek is elújságolom ezt és ha már készült róla pár "filmkocka" akkor azt is megosztom veletek. Sajnos a repülőből nem volt lehetőségem videózni (azért is mert a vezetéssel voltam elfoglalva) így csak az előkészületekről valamint a fel és leszállásról van pár percnyi felvétel.


  






 


p.s.: Persze azt nem tudták, hogy ennek rossz vége lesz...jövőre cél a szakszo megszerzése...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése